Plen
Ședința Senatului din 1 noiembrie 2004
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.151/12-11-2004

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
21-09-2021
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2004 > 01-11-2004 Versiunea pentru printare

Ședința Senatului din 1 noiembrie 2004

21. Continuarea dezbaterii și adoptarea proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 115/2003 privind privatizarea Societății Comerciale ROMAN - S.A. Brașov și constituirea unui parc industrial pe platforma Societății Comerciale Roman-S.A.  
 
consultă fișa PL nr. L453/2003

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

................................................

Punctul 20 din ordinea de zi, proiect de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.115/2003 privind privatizarea Societății Comerciale ROMAN S.A. Brașov și constituirea unui parc industrial pe platforma Societății Comerciale ROMAN S.A. "

Vă rog, reprezentantul Executivului, punctul de vedere.

Comisia pentru privatizare, vă rog, punctul de vedere, urgent.

Aveți cuvântul, domnule secretar de stat.

Domnul Victor Florin Dumitriu - vicepreședinte al A.V.A.S.:

Domnule președinte,

Domnilor senatori,

Prin prezenta ordonanță pe care o supunem dezbaterii și aprobării dumneavoastră de astăzi...

Din sală: Prezentați-vă, vă rog.

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Vă rog să mă scuzați, mă numesc Victor Dumitriu, sunt vicepreședintele A.V.A.S., doamna este consiliera mea.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Vă rog să continuați.

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Vă mulțumesc.

Prin prezenta ordonanță, domnule președinte, domnilor senatori, vă supunem aprobării dumneavoastră privatizarea pe care am realizat-o anul trecut, în 2003, la Societatea Comercială ROMAN Brașov.

În textul ordonanței aveți descrise facilitățile de care au beneficiat și modalitatea în care am realizat această privatizare, nu a fost una simplă, nu a fost una nici complicată, însă este una specială, modalitatea prin care, Guvernul a aprobat și a realizat această privatizare este descrisă în ordonanță și ca atare, vă rog să fiți de acord cu textul prezentei ordonanțe. Vă mulțumesc.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Mulțumesc.

Îi rog pe colegii senatori să prezinte raportul întocmit de comisia noastră.

Domnul Aureliu Leca:

Comisia pentru privatizare a luat în discuție proiectul de lege care este supus în momentul de față discuției și în urma votului a fost aprobat cu majoritate de voturi, existând, sigur că da, și un număr de voturi împotrivă.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Mulțumesc.

Vă consult, dacă doriți să interveniți la dezbateri generale.

Domnule senator Nicolae Iorga, aveți cuvântul.

Domnul Nicolae Iorga:

Nu situația de la Roman - sunt brașovean, ce să fac - acolo a fost ceva de nedescris, mă mir că... dar aș vrea să mi se spună de către Comisia pentru privatizare, eu așa am citit aici, proiectul de lege a fost dezbătut pe parcursul mai multor ședințe de comisie și cu 7 voturi pentru și 3 voturi împotrivă s-a aprobat favorabil, raport favorabil cu amendamente.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Da, da.

Domnul Nicolae Iorga:

L-aș întreba și pe reprezentantul Guvernului dacă-și însușește aceste amendamente, în principal mă interesează unul propus de reprezentanții Partidului România Mare, după alin.1 se introduce alin nou...

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Domnule senator, numai puțin, v-am oferit cuvântul pentru dezbateri generale, dacă doriți să întrebați Guvernul, peste jumătate de oră avem altă acțiune, la întrebări și interpelări. Nu vă supărați!

Domnul Nicolae Iorga:

Atât vreau să știu, cu amendamente sau fără amendamente, domnule președinte.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Dacă doriți să interveniți la dezbateri generale, stimați colegi?

Nu sunt intervenții.

Îl rog pe reprezentantul Guvernului să precizeze poziția față de amendamentele existente în Anexa 1, amendamente admise.

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Domnule președinte,

Guvernul nu este de acord cu amendamentele propuse de comisie.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Haideți să le luăm pe rând atunci.

La punctul 1 sunt două amendamente.

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Sunt mai multe.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Cum să fie mai multe, când am două admise și...

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Avem și un raport suplimentar, deci sunt două rapoarte, unul făcut în martie anul acesta și unul făcut acum în octombrie. Sunt două, un raport și unul suplimentar, care a ieșit acum de curând pentru că în plen ați trimis proiectul de lege înapoi pentru un raport suplimentar, în luna martie, la comisie.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Sunt de acord cu dumneavoastră, primul raport este din 2 martie 2004, atunci când în urma dezbaterilor am trimis legea la comisie și s-a întors cu acest raport suplimentar din  ; 27 octombrie 2004, cu două amendamente admise și două sau trei respinse.

Cu amendamentele din raportul suplimentar sunteți de acord sau nu?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Nu.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Cu nici unul?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Cu nici unul, nu.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Nici din raportul suplimentar, nici din primul raport?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Nu, nu, nu. susținem varianta care a plecat de la Guvern.

Din sală: Domnule președinte!

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Imediat, vă ofer cuvântul, cum să nu?

În situația aceasta va trebui, întrucât amendamentele sunt admise la comisie, stimați colegi, să ne pronunțăm pe fiecare amendament în parte. Așa este Regulamentul Senatului "

În legătură cu...

Doriți să mai interveniți, domnule senator Liviu-Doru Bindea, la dezbateri generale sau la amendament?

Domnul Liviu-Doru Bindea:

La amendamentul la care va fi cazul, vă rog.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Sigur că da, vă ofer cuvântul, imediat.

Deci, noi trebuie să respectăm Regulamentul și să luăm amendament cu amendament, în condițiile în care Guvernul nu este de acord cu nici unul dintre amendamente.

Amendamentul nr.1, din primul raport, din martie 2004.

Doriți să-l susțineți ?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Nu.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Reprezentantul Guvernului este contra, doar dacă vreun coleg, suplimentar, vrea să mai argumenteze, dacă nu, vă rog să vă pronunțați prin vot. ( Discuții în sală ")

Vă rog să vă pronunțați prin vot în legătură cu amendamentul existent la punctul 1 din raport.

Vă rog să votați!

Amendamentul este respins, întrunind 33 de voturi pentru, 55 de voturi împotrivă și 3 abțineri.

Amendamentul de la punctul 2.

De fapt, la punctul 2 nu există.

La punctul 3 există un amendament, Guvernul a spus, nu.

Nu sunt intervenții.

Vă rog să vă pronunțați prin vot.

Respins amendamentul deși...

Din sală: Domnule președinte, nu știu de ce supunem la vot amendamentele admise?

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Nu vă supărați, sunt admise la nivelul comisiei, iar dacă reprezentantul Guvernului în plen face precizarea că nu este de acord cu ele, aceste amendamente trebuie validate fiecare în parte de către plen. Eu pot să supun la vot toată anexa, dar s-ar putea să ne găsim în situația în care și amendamente bune sau care doresc să fie susținute să cadă alături de celelalte. Este obligatoriu să supun amendament cu amendament. (Discuții în sală ")

Așa este Regulamentul să știți, cum vă spun.

Celelalte texte existente pe care le sar sunt texte nemodificate în raport.

La punctul 5, capitolul 2, art.3 lit. a, este un amendament.

Vă rog să vă pronunțați prin vot.

Din sală: Executivul?

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Nu este de acord cu nici un amendament.

Amendament respins, întrunind 39 de voturi pentru, 55 de voturi împotrivă și 3 abțineri. (Discuții la masa prezidiului ")

Punctul 13 avem amendament la art.10.

Guvernul nu este de acord.

Vă rog să vă pronunțați prin vot.

Domnul Liviu-Doru Bindea:

Domnule președinte,

Vă rog să-mi permiteți aici o susținere a amendamentului.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Numai puțin. Am oprit cronometrul, nu va înregistra.

Vă rog, vă invit la tribună.

Vă rog să observați că în momentul în care am promis că trebuie să oferim cuvântul celui care a formulat amendamentul, am oprit sistemul de votare, de aceea se arată numai votul prezent.

Domnul Liviu-Doru Bindea (de la tribună):

Domnule președinte,

Vă mulțumesc.

Doamnelor și domnilor colegi,

De fapt aici este cheia problemei în acest proiect de lege, ceea ce propune, de fapt, textul inițial este ca în temeiul art.12 din Ordonanța Guvernului nr.65/2000 aprobată cu modificările prin Legea nr.490/2002 la propunerea APAPS, prin hotărâre a Guvernului să se stabilească delimitarea zonei și inclusiv structura acționariatului acesteia și cota de participare la capitalul social. Aici este limpede că-și dorește ca cineva să acapareze cota majoritară asupra acestui parc industrial.

De aceea, comisia a făcut propunerea ca structura acționariatului societății administrator și cota de participare la capital să fie participarea administrației publice locale, a consiliului județean și a consiliului local în procent majoritar, de 60%.

Întrebați sau imaginați-vă și dumneavoastră, domnilor colegi de la PSD, de ce se opune reprezentantul Guvernului? Guvernul dorește ca să dea cuiva, nu pronunț numele, dar majoritatea dintre dumneavoastră știți cine dorește să ia acest parc industrial. Noi am spus: este normal ca acest parc industrial să fie deținut în majoritatea acțiunilor, autoritățile locale - consiliul județean, consiliul local. Acesta este sensul modificării și am propus structura acționariatului societății administrate și cota de participare, va fi următoarea: autoritățile administrației publice locale - 60%, alți parteneri interesați stabiliți prin hotărâre de Guvern - 40%. Nu, se dorește ca ceilalți, alții care-i va stabili Guvernul să aibă majoritar iar ceilalți să vină cu bani, pentru că sigur, aici este banul public, al autorităților care vor fi acționari minoritari, dar vor veni cu banul sigur, iar celălalt care-l va alege reprezentantul Guvernului și APAPS-ul și va scoate hotărâre, va fi cel care va trebui să beneficieze de banul public care se va băga de autoritățile locale. Vă mulțumesc.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Da, mulțumesc.

Domnul senator Nicolae Iorga.

Domnul Nicolae Iorga:

Domnule președinte,

Dați-mi voie să explic colegilor mei situația reală.

În prima fază, Guvernul a spus: autoritățile publice locale să facă cum vor ele. Și Guvernul știe foarte bine chestia asta, a să nu mai se spună că se implică Guvernul și așa mai departe; există deja o hotărâre a Consiliului Județean pentru o participare cu 30% și o altă hotărâre a Consiliului Local Brașov pentru 30%.

Văzând această situație, Guvernul dă o ordonanță de urgență prin care formează Asociația PRO ROMAN, care asociație PRO ROMAN e împrumutată de Ion Nicolae, patronul UFC Brașov, cu 1.200.000.000 lei, rețineți de lei, le dă un termen că dacă nu, ia el activele de la ROMAN S.A., le dă niște conturi fictive, plătesc aceia în conturi fictive, se întorc banii înapoi la ei, dar trecuse termenul și uite-așa, deocamdată faptic, Ion Nicolae este patronul a ceea ce discutăm noi astăzi și vrem să dăm legi.

Fără o asemenea cotă de participare, cum mi se pare și normal, pentru că banii acolo, tot de la amărâtul ăla de consiliu județean și consiliul local, vor veni în principal, nu de la șmecherașii ăia, să mă scuze că-i numesc așa, care numai au muls Romanul ăsta și fac acum loc de camioane king - boxing, uitați-vă la Televiziunea Română, asta este toată problema și domnul Ion Seche, știe foarte bine chestia asta.

Eu sunt de acord cu amendamentele domniei-sale, să fie cât mai multe societăți, dar într-o proporție normală și unde să profite brașovenilor, nu unora dintre brașoveni.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Numai puțin, domnule senator.

Art.10, alin 2 nu vă satisface, pentru că se arată expres, cota de participare a cumpărătorului la capitalul social este cuprinsă între 2 și 20%, deci nu este vorba de 60%, nu este vorba de altceva.

Cel care revine cumpărător acolo, are între 2 - 10%.

Din sală: Nu are.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Așa scrie în ordonanța pe care o susține Guvernul.

Art.10 pct. 2.

Vă rog să vă pronunțați în legătură cu amendamentul susținut de domnul senator Liviu-Doru Bindea. La art.10 alin 11 este un nou articol introdus, deși, vă rog, să observați că, practic, susținerile sunt contradictorii, în ordonanță este stabilit că un cumpărător nu poate să aibă acces decât între 2 și 10%, în amendamentul domnului senator Bindea, bănuiesc combătut de domnul senator Nicolae Iorga, se arată că partenerii interesați pot să ia 40 %.

Din sală: 60 %.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

"60 % autoritățile publice locale și județene și 40 %..." 60 % autoritățile... că doar îl avem în față, și "40 % investitorii privați". Și în ordonanță numai 2 %. Deci, vă rog să vă pronunțați prin vot.

Amendamentul este respins, întrunind 37 voturi pentru, 54 voturi împotrivă.

Din sală: Listă!

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

O listă pentru grupurile parlamentare.

Se solicită de către colegii noștri introducerea a 3 articole - 13 indice 1, indice 2 și indice 3.

Guvernul de acord cu introducerea sau își menține punctul de vedere?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Nu. Ne menținem punctul de vedere, domnule președinte.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Mulțumesc. Sunt colegi care doresc să intervină? Nu.

Vă rog să vă pronunțați prin vot în legătură cu aceste amendamente de introducere a trei articole noi.

Vă rog să votați.

Amendament respins, întrunind 38 de voturi pentru, 57 voturi împotrivă și 2 abțineri.

Următorul amendament la art. 15 alin. 2.

În legătură cu amendamentul de la art. 15 alin. 2, dacă nu sunt intervenții, vă rog să vă pronunțați prin vot. Punctul de vedere al Guvernului, negativ.

Amendament respins, întrunind doar 17 voturi pentru.

Următorul amendament este la art. 16. Guvernul, da sau nu?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Nu.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Nu. Vă rog să vă pronunțați prin vot.

Amendament respins, întrunind 16 voturi pentru, 61 împotrivă, 3 abțineri.

Amendamentul la art. 17.

Punctul de vedere al Guvernului?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Nu.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Negativ. Vă rog să vă pronunțați prin vot.

Amendament respins, întrunind 16 voturi pentru, 57 împotrivă, 2 abțineri.

Introducerea a 3 articole noi după art. 17 - 17 indice 1, 17 indice 2, 17 indice 3.

Punctul de vedere al Guvernului?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Negativ, domnule președinte.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Vă rog să vă pronunțați prin vot.

Amendamente respinse, întrunind ...

Vă rog să votați, stimați colegi.

Amendamente respinse, întrunind 15 voturi pentru, 60 împotrivă, o abținere.

Amendament la art. 18. Punctul de vedere al Guvernului?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Negativ.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Vă rog să votați.

Amendament respins, întrunind 26 voturi pentru, 52 împotrivă, 3 abțineri.

Amendament la art. 19. Punctul de vedere al Guvernului?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Motivația pentru care nu suntem de acord cu așa ceva e în dreapta, și anume: " A fost aprobat prin altă lege, 122", pe care ați aprobat-o și dumneavoastră. Este destul de simplu.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Mulțumesc. Dacă nu sunt alte intervenții, vă rog să votați.

Amendamentul respins, întrunind 12 voturi pentru,50 împotrivă, o abținere.

La art. 21 există amendament? Există amendament. Punctul de vedere al Guvernului?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Negativ.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Negativ.

Domnul Valentin Dinescu (din sală):

Negativ, negativ, dar de ce este negativ?

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Le-a explicat de la început. Ele sunt corelate între ele, stimați colegi, dar eu îl întreb pentru că este obligatoriu să spună dacă este de acord sau nu este de acord. Deci, punctul de vedere este negativ.

Vă rog să votați.

Amendament respins, întrunind 14 voturi pentru, 59 împotrivă și 3 abțineri.

După art.21 sunt două amendamente. Se propune introducerea a două articole - 21 indice 1 și 21 indice 2.

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Negativ.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Doriți să interveniți? Dacă doriți să puneți o întrebare, vă rog.

Domnul Valentin Dinescu (din sală):

Cui să o pun?

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Reprezentanților Executivului.

Vă rog să ne pronunțăm prin vot atunci.

Amendamente respinse, întrunind 12 voturi pentru, 63 împotrivă și o abținere.

La art. 2 sunt observații? Domnule secretar de stat, sunteți de acord?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Nu.

Din sală: Nu-l mai întrebați dacă ne spune același lucru fără să motiveze.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Să nu-l mai întreb? Nu îl mai întreb. Vă rog să vă pronunțați prin vot atunci.

Amendament respins, întrunind 14 voturi pentru, 59 împotrivă și 3 abțineri.

Art. 3.

Vă rog să vă pronunțați prin vot.

Amendament respins, întrunind 15 voturi pentru, 64 împotrivă, o abținere.

Există în acel prim raport și o anexă cu amendamente respinse. Îi consult pe colegii care au formulat amendamente în fața comisiei și au fost respinse doresc să le susțină în plen?

Din sală: Nu.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Nu. Mulțumesc.

Raportul suplimentar. În raportul suplimentar avem, de asemenea, două amendamente admise.

În legătură cu primul amendament din raportul suplimentar. Punctul de vedere al Guvernului am înțeles că este negativ și pe raportul suplimentar, da?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Da.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Intervenții? Dacă nu sunt intervenții, vă rog să vă pronunțați prin vot.

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Pe art. 3, domnule președinte

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Nu. Acesta este art. 2 lit. b. Și aveați eroare materială la Societatea SC Promtrans SA. Domnule secretar de stat, sunteți de acord?

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Cu denumirea... Da, suntem de acord. Cu eroarea materială suntem de acord.( Replică neinteligibilă din sală) Nu, nu. Acum e vorba de raportul suplimentar, dacă am înțeles bine.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

V-am întrebat foarte clar dacă sunteți de acord cu amendamentul existent în raportul suplimentar la punctul 1, unde era vorba de o eroare materială.

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Da, sunt de acord. (Comentarii în sală) Da. Stimați colegi, vă rog să observați că în realitate acest amendament nu este de fond, ci este o eroare materială. Este denumirea societății care nu este cea care este trecută în ... Este Promp...Lipsește un p din toată povestea asta.

Din sală: Dar nu e amendament...

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Da. Semnificativ.

Vă rog să votați.

Din sală: Ce să votăm?

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Să îndreptăm o eroare materială. Rog colegii senatori să voteze de această dată. Să voteze pozitiv.

Agreată de plen... Totuși, sunt 13 colegi care nu doresc.

Cu 59 voturi pentru, 11 împotrivă și 2 abțineri, s-a adoptat.

La punctul 2 în raportul suplimentar avem un amendament propus de comisie la art. 3 alin. 1 lit. a. Guvernul nu este de acord.

Domnul Victor Florin Dumitriu:

Nu.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Sunt intervenții? Nu sunt.

Vă rog să vă pronunțați prin vot. Guvernul nu este de acord cu acest amendament.

Cu 21 voturi pentru, 57 împotrivă și o abținere, amendamentul este respins.

Consult colegii senatori care au formulat amendamente și au fost respinse și sunt înscrise în Anexa nr. 2 din raportul suplimentar dacă doresc să le mai susțină?

Din sală: Nu.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Nu. Foarte bine.

Supun votului dumneavoastră raportul pe fond și raportul suplimentar întocmite de Comisia pentru privatizare. Vă rog să vă pronunțați prin vot.

Vă rog să votați.

Din sală: Care comisie?

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Comisia pentru privatizare.

Din sală: Dar ce a făcut comisia asta?

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

A lucrat.

Raportul cu toate corecturile și cu toate respingerile, voturile pe care le-am dat noi pe amendamente, este adoptat de plenul Senatului cu 63 voturi pentru, 19 împotrivă și 3 abțineri.

Supun votului dumneavoastră proiectul de lege în ansamblu, cu acel singur amendament care cuprindea eroarea materială în denumirea unei societăți.

Vă rog să vă pronunțați prin vot. Lege cu caracter ordinar.

Senatul adoptă proiectul de lege cu 68 voturi pentru, 19 împotrivă și 5 abțineri.

Vă mulțumesc.

Stimați colegi, de asemenea, vă mulțumesc că nu v-ați înscris la întrebări și interpelări astăzi, motiv pentru care vom închide ședința dar vă rog numai puțin să rămâneți pentru un anunț făcut de domnul președinte Nicolae Văcăroiu.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Rog numai un anunț: membrii Biroului permanent, la ora 19,00, la Camera Deputaților, sala Nicolae Bălcescu, întâlnire cu candidații la Președinție pentru stabilirea timpilor de antenă. Deci, ora 19,00 Biroul permanent.

Domnul Doru Ioan Tărăcilă:

Da, mulțumesc.

Stimați colegi, întrucât am terminat programul de lucru cu o oră mai devreme adresez ... Am terminat ordinea de zi. Rugămintea este, pentru reprezentanții Executivului și departamentul prezent aici, dacă vom primi răspunsuri să le trimitem către colegii senatori ca să nu stăm astăzi să așteptăm. Mâine dorim să primim la cabinet răspunsurile în scris. Mulțumesc.

Declar închisă ședința Senatului de astăzi.

Ședința s-a încheiat la ora 18,05

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti sâmbătă, 25 septembrie 2021, 3:04
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro