Plen
Ședința Camerei Deputaților din 4 aprilie 2006
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.48/14-04-2006

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
27-09-2021
21-09-2021
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2006 > 04-04-2006 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 4 aprilie 2006

12. Dezbaterea Proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.196/2005 privind Fondul pentru mediu (rămas pentru votul final).
 
consultă fișa PL nr. 78/2006

 

Domnul Bogdan Olteanu:

  ................................................

Pct. 13. Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.196/2005 privind Fondul pentru mediu.

Conform art.115, procedură de urgență.

Reprezentantul inițiatorului. Scurt, vă rog, domnule secretar de stat.

Domnul Gabor Varga:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Doamnelor și domnilor deputați,

Ordonanța de urgență are ca scop principal întărirea capacității instituționale a administrației Fondului de mediu, cu următoarele elemente: creșterea numărului de domenii pentru care se poate face finanțarea de la 5 la 16; constituirea unei direcții specializate pentru gestionarea certificatelor de emisie de gaz cu efect de seră și corelarea cu Hotărârea Guvernului nr.621/2005 și cu Hotărârea Guvernului nr.170/2004, acte normative care transpun legislația europeană în domeniul mediului.

Domnule președinte, vă mulțumesc.

Domnul Bogdan Olteanu:

Vă mulțumesc, domnule secretar de stat.

Din partea comisiilor, raport și propunere de timpi de dezbatere?

Comisia pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic și respectiv Comisia pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice.

Domnul Fenechiu, domnul Tabără.

Vă rog să luați cuvântul.

Domnul Relu Fenechiu:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Comisia pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic, precum și Comisia pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice au fost sesizate în vederea dezbaterii și avizării în fond în procedură de urgență cu Proiectul Legii pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.196/2005 privind Fondul pentru mediu, transmis comisiilor în 22 februarie 2006.

La întocmirea raportului comun, s-au avut în vedere avizul favorabil al Consiliului Legislativ, al Comisiei pentru industrii și servicii, al Comisiei juridice, de disciplină și imunități, avizul favorabil al Comisiei de buget, finanțe și bănci.

Proiectul de lege face parte din categoria legilor ordinare. Raportul comun al comisiilor a fost adoptat cu unanimitate de voturi.

Proiectul de lege a fost adoptat și de Senat în ședința din data de 15 februarie 2006.

Potrivit art.75 din Constituție, proiectul de lege este de competența decizională a Camerei Deputaților și, în urma dezbaterii, comisiile propun admiterea, cu modificări și completări, a proiectului de lege.

Vă mulțumesc.

Domnul Bogdan Olteanu:

Timpi de dezbatere, vă rog?

Domnul Relu Fenechiu:

20 de minute.

Domnul Bogdan Olteanu:

Vă mulțumesc.

Dacă există intervenții la dezbateri generale, din partea grupurilor? Nu există. Vă mulțumesc.

Trecem, atunci, pe raportul comisiilor.

Titlul? Există? Vă rog frumos.

Domnul Ioan Aurel Rus:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Cred că este o eroare de dactilografiere, pentru că la mine figurează raport comun - Comisia pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic și Comisia pentru muncă și protecție socială. Ori, am sesizat că raportul era dat de Comisia pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic și Comisia pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice. Cred că este o eroare de dactilografiere.

Domnul Bogdan Olteanu:

Vă mulțumesc.

Cred că este o eroare în ordinea de zi și se va îndrepta.

Vă mulțumesc.

Trecem, atunci, pe raport.

Titlul. Comentarii? Observații? Nu.

Vă propun aceeași procedură. În momentul în care există amendamente respinse care se doresc a fi susținute de inițiator, rog inițiatorul să ia cuvântul.

De la pct.1 până la pct.10, dacă există observații? Comentarii? Nu. Vă mulțumesc.

Pct.11, pct.12, pct.13, pct.14, pct.15, pct.16, pct.17, pct.18, pct.19, pct.20, pct.21. Observații? Propuneri?

Pct.22, pct.23, pct.24, pct.25, pct.26, pct.27, pct.28, pct.29, pct.30.

Anexa 1. Pct.31.

Anexa 2.

Înțeleg că nu se susțin amendamentele respinse la comisii.

Vă mulțumesc. Atunci, rămâne pentru vot final.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti marți, 28 septembrie 2021, 3:55
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro