Plen
Ședința Camerei Deputaților din 8 octombrie 2012
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.92/17-10-2012

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
18-10-2021
13-10-2021
12-10-2021
11-10-2021
05-10-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2012 > 08-10-2012 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 8 octombrie 2012

15. Dezbaterea Proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.113/2011 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială (PL-x 49/2012). (rămas pentru votul final)
 
consultă fișa PL nr. 49/2012

 

Domnul Viorel Hrebenciuc:

  ................................................

Următorul proiect de lege, la punctul 19, este proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 113/2011 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială.

Din partea inițiatorului? Vă rog, doamnă, să vă prezentați.

Doamna Georgeta Bratu (secretar de stat, Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale):

Mulțumesc, domnule președinte, Georgeta Bratu, secretar de stat la Ministerul Muncii.

Domnul Viorel Hrebenciuc:

Georgeta Bratu.

Doamna Georgeta Bratu:

Da. Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 113 vizează organizarea și funcționarea Agenției pentru Plăți și Inspecție Socială. Acest lucru s-a realizat ca urmare a preluării de către Agenția pentru Prestații Sociale a Inspecției Sociale. Ca atare, vă rugăm să fiți de acord cu forma adoptată de comisie, cu amendamentele formulate de aceasta.

Domnul Viorel Hrebenciuc:

Da. Mulțumesc.

Doamna Barna, președintele comisiei pentru muncă, vă rog.

E președinte, domnule Rățoi, nu mai insistați.

Doamna Maria Eugenia Barna:

Mulțumesc, domnule președinte.

Stimați colegi,

Raport asupra proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 113/2011 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială. Comisia a luat în dezbatere acest proiect și supunem plenului aprobarea cu amendamente, având în vedere necesitatea reorganizării cadrului instituțional în domeniul administrării beneficiilor de asistență socială și activității de inspecție socială în procesul de implementare a prevederilor Legii asistenței sociale nr.292/2011.

Vă mulțumesc.

Domnul Viorel Hrebenciuc:

Da. Vă mulțumesc.

Trecem la capitolul de amendamente admise. Dacă la... timpii de dezbatere, doamnă Barna?

Doamna Maria Eugenia Barna:

5 minute, domnule președinte.

Domnul Viorel Hrebenciuc:

Da. Vă mulțumesc.

Supun votului dumneavoastră timpii de dezbatere. Cine este pentru?

Vă mulțumesc. Și domnul Călian este pentru. Deci, trecem mai departe.

La amendamente admise, punctul 1, titlul legii. Dacă aveți observații?

Punctul 1. Articolul unic. Nu aveți observații.

Punctul 3. Titlul ordonanței. Nu aveți observații.

Punctul 4.

Punctul 5.

Punctul 6.

Punctul 7.

Punctul 8.

Dacă de la punctul 9 la 33 aveți observații? Nu sunt. Vă mulțumesc.

Dacă de la punctul 34, Capitolul III - "Agențiile teritoriale", la punctul 44, aveți observații? Nu sunt.

Dacă de la punctul 45, art.21 în corpul ordonanței, la punctul 53. aveți observații. Nu sunt. Vă mulțumesc.

Legea trece la votul final.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti miercuri, 20 octombrie 2021, 4:30
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro